ביטול/שינוי הזמנה

שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לביצוע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל או טלפון ישירות באמצעים הבאים:
אימייל לתמיכה: [email protected]
טלפון לבירורים: 03-7770000
צ'אט: באמצעות הצ'אט באישור ההזמנה.
ביטול הזמנה:
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יוכל לבטל את הזמנתו באמצעים הבאים ובתנאי וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון:
אימייל לתמיכה: [email protected]
טלפון לבירורים: 03-7770000
צ'אט: באמצעות הצ'אט באישור ההזמנה.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות הביטולים שהוגדרה בתקנון.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, ניתן להגיש בקשה לבטלה על ידי יצירת קשר עם המלון, כפי שצוין לעיל
.
דרכי ביטול:
ניתן לבצע ביטול הזמנה שנעשתה באתר באמצעות מסירת "הודעת ביטול";
"
הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה.
ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 03-7770000 או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: משרדי מלון ויטל , רחוב ויצמן 14 תל אביב;
ב. בדואר אלקטרוני: [email protected]
ג. בצ'אט – באמצעות התכתבות עם נציגי המלון בצ'אט הזמין מאישור ההזמנה.
לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב-'צור קשר' או התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 03-7770000 ונחזור אליכם בהקדם.