הנגישות במלון ויטל

ביצענו מאמץ כביר לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים. ניתן לצפות באתר הנגיש דרך האייקון המופיע בצד ימין של האתר.
 
נגישות המבנה עצמו (מתו"ס) והדרכים המובילות אליו
 
  • למלון ויטל ישנן מספר כניסות נגישות- ממרכז ויצמן (הקניון) בקומת הקרקע, מרחוב ויצמן למבנה הדרומי (מגדל מרכז ויצמן) וכן מהחניון באיזור הירוק.
  • מהכניסה למלון ולמלונית קיימת דרך נגישה רציפה לכלל השירותים והחללים במלון, לרבות מעליות המקשרות בין הקומות השונות במלון.
  • למלון ויטל קיימת דרך נגישה מתחנות האוטובוס שברחוב ויצמן (בצמוד לבית החולים איכילוב) ואל הכניסה הנגישה במגדל מרכז ויצמן.
 
חניות נגישות במקום ובסביבתו
 
אורחי המלון עושים שימוש בחניון הכללי של מרכז ויצמן. בחניון זה פזורות חניות נגישות לרכב רגיל. החניות הנגישות הקרובות ביותר לכניסה למלון הינן באזור הירוק.
כמו כן, חניות נגישות לרכב גבוה ממוקמות לצד דרך הגישה מרחוב ויצמן (לכיוון צפון) לחניון הכללי של מרכז ויצמן.
 
הדרכת עובדים
 
כלל עובדי המלון מיודעים בדבר חובת ההנגשה והתאמות הנגישות שבוצעו במלון. עובדים אשר נותנים שירות באופן ישיר עברו הדרכה מקיפה הכוללת מידע אודות סוגי מוגבלויות ודרישות החוק, מיומנות וכלים לשירות נגיש עבור אנשים עם מוגבלויות וכן התנסויות חווייתיות מתאימות.
 
מעליות
 
  • במעליות המלון קיימת כריזה קולית
  • במעליות המלון קיים כיתוב ברייל<
  • כפתור קומת כניסה במעלית מובלט
  • מידות מעלית הן- פתח כניסה 110 ס"מ, מידות: 187/173 ס"מ
 
שילוט
 
קיים שילוט הכוונה וזיהוי לחניות נגישות, עמדות שירות נגישות, מעליות, מדרגות ותאי שירותים נגישים.
שלטים חדשים שהוצבו הינם עומדים בדרישות הנגישות. עם זאת מרבית השלטים הינם קיימים טרם פרסום התקנות ולכן לא בוצעו בהם שינויים, ויתכן כי חלקם אינם עומדים בדרישות.
לצורך התמצאות והגעה של האורחים לשירותים השונים במלון, ניתן לבקש בקבלה סיוע בליווי עובד מטעם המלון.
 
שירות באמצעות הטלפון והאינטרנט
 
מוקד טלפוני - הנתב הטלפוני כולל מוזיקת רקע. החלופה לשירות הטלפוני היא דרך מייל info@vitalhotel.co.il, או דרך פקס: 03-7770020 .
אתר אינטרנט - אתר המלון הינו נגיש לאנשים עם מוגבלויות ועומד בדרישות ת"י 5568 ברמה AA.
אופן קבלת/הזמנת השירות - טלפון + מייל / סמס - מיילים הרשומים מעלה ומספר טלפון של המלון 03-7770000
 
שירות פרונטאלי - עמדות שירות נגישות
 
עמדת שירות נגישות קיימות בקבלות של המלון בקומת הקרקע .
בעמדה זו קיימים אביזרי המסייעים בהנגשה כמו לוחות כתיבה לצורכי תקשורת בכתב ומכשירי עזר לשמיעה (לולאת השראה).
 
ריהוט
 
בכלל אזורי הישיבה, לרבות הטרקלין וחדרי האוכל קיימים מושבים מותאמים.
בחדרי האוכל קיימת גישה נגישה לחלק מהמזון בהגשה עצמית וחלק בהגשה של נותני שירות. עם זאת, ניתן לבקש את עזרת הצוות בהגשת כלל המזון וכן בנשיאתו לשולחן.
בחדרי האוכל קיימים שולחנות נגישים הכוללים שטח חופשי לכיסאות גלגלים.
 
חדרי שירותים / מלתחות נגישים
 
קומה 12 שירותים נגישים של כל הבניין.
 
מערכות שמע
 
בעמדת הקבלה של המלון קיימים מכשירי עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.
בנוסף, ניתן לבקש ערכת עזר לשמיעה לחדרי אכסון הכוללת מקלטי אוזניות ומקלטי לולאת השראה צוואריות.
המערכות מותקנות בקבלה קומה 0.
 
אמצעי עזר או שירותי עזר (לדוגמא: ליווי אנושי, לולאת השראה אישית/אוזניות, סיוע במילוי טפסים)
 
כדי לקבל את השירות יש לגשת לקבלה
ניתן לבקש את עזרת הצוות בנושאים נוספים כגון:
 
  • ערכת עזר לליקויי שמיעה –כוללת מקלט אישי מסוג אוזניות ומקלט מסוג לולאת השראה צווארית לשמיעת קול טלוויזיה ורדיו.
  • הזזת ריהוט בחדר
  • שינוי גובה המיטה בחדרים הנגישים
  • מילוי טפסים
  • נשיאת ציוד לחדר האירוח
  • הזמנת שירותים נוספים (כגון שירות חדרים)
  • התמצאות ברחבי המלון
  • הכנת קפה בטרקלין
  • הגשת מזון בחדרי האוכל
  • שלט ייעודי לסימון חדר בו נדרשת עזרה מיוחדת בשעת חירום.
 
חדרי אכסון/אירוח נגישים
 
במלון ויטל חדר נגיש אחד.
סוג החדר הוא החדר רגיל.
מפרט ומידות בחדר:
 
  • רוחב דלת הכניסה: 90 ס"מ
  • רוחב המעברים בחדר : מעל 80 ס"מ.
  • גובה המיטה 55-50 ס"מ
  • ריהוט נגיש בחדר
  • כסא (גובה מושב- 45-48 ס"מ) ומאחזי יד
  • שולחן גובה השולחן 77-70 ס"מ כך שיתאפשר להיכנס עם הרגליים מתחת לשולחן, רוחב - 100.
  • גובה מפסקי התאורה – 115 ס"מ
  • חדר המקלחת והשירותים בחדר.
  • רוחב דלת הכניסה: 90 ס"מ .
  • הדלתות נפתחות הן כלפי פנים והן כלפי חוץ.
  • גודל חדר השירותים 197 ס"מ על 241 ס"מ.
  • ישנו מאחז L לצד האסלה.
  • ישנו מאחז מתקפל לצד האסלה.
  • כל החדר הרחצה הנו חלל אחד פתוח.
  • ישנו מאחז יד במקלחון.
  • קיים כיסא נייד לישיבה במקלחון.
  • אין אמבטיה.
 
רכז הנגישות
  • רכזת הנגישות במלון היא נטלי הורביץ
  • ניתן לפנות אליה בדרכים הבאים: 03-7770000 לבקש שיעבירו לנטלי, או במייל-natalie@vitalhotel.co.il.